چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک شهادت آقای اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم.

شهید هنیه بزرگمردی که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت، این صلابت و اقتدار همواره خوار چشم اسرائیل غاصب و حامیانش بوده و موجب شد بواسطه ترور انتقام بگیرد.

شهادت این فرمانده آزادگان، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه را زمینه ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی می‌دانیم و به یقین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. ان‌شاء‌الله

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha